زغال سنگ درخشان

می‌درخشم تا هستم.

زغال سنگ درخشان

می‌درخشم تا هستم.

  • ۰
  • ۰

So what?

همین لحظه؟ 

از اینکه جایی رو که دارم که بتونم بنویسم خوشحالم...

حالم؟

خوب این چند روزی که گذشت افتضاح بود و الان انگار که ققنوسیم که تازه از خاکسترش دوباره ساخته شده و داره زور میزنه که خودش رو پیدا بکنه. 

اصلش؟

مثل همیشه٬ سوال همیشگی همیشه٬ خوب که چی؟

میخوام مقاله ام رو ادیت کنم ولی سخت درگیر جواب این سوالم که خوب که چی؟

الان به فرض که مقاله تکمیل شد و فرستادیم و اصلا گیریم که چاپ هم شد. بهترین جا!

من میخوام چه کار کنم؟

میخوام برم سرکار... جایی که بهم کم کم ۵۰ ۶۰ هزار دلار پول بده...

مقاله به کارم میاد؟ 

نه.

ولی به کار دکترا خوندنم میاد...

چرا می خوام دکترا بخونم؟ چون باید بخونم؟! نه خوب چون فضای دانشگاه رو دوست دارم... و اینکه ریسرچ کنم به نظرم باحاله...

یه اوضاع پیچیده ای خلاصه...

الام مثل همیشه درگیر جواب این سوالم که خوب که چی؟! 

و خوب چه کار کنم؟!

  • ۹۸/۱۱/۲۰
  • نرگس اخگر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی