زغال سنگ درخشان

می‌درخشم تا هستم.

زغال سنگ درخشان

می‌درخشم تا هستم.

  • ۰
  • ۰

سلام.

امروز شنبه است و من ساعت 6:30 تا 7:30 رفتم باشگاه و ورزش کردم و دوش گرفتم و یه روز خوب رو شروع کردم:)

ساعت حدود 10:30 توسط همسر جان به چالش #30_دقیقه_با_کتاب دعوت شدم و برای شروع نمایش‌نامه "تصویر مسخره آقای لام" رو انتخاب کردم.

یه کتاب کوتاه و راحت که تصمیم دارم دو سه روزه تمومش کنم و بعدش برم سراغ کتاب‌های سنگین‌تر، مثلأ "جنه العاصمه" یا کتاب "thinking deep slowly" که جفتشون رو هم همسر جان بهم داده.

امروز حدودأ سه ساعت روی کار اینترنتی‌ام زمان گذاشتم و 8 تا درخواست پروژه دادم تا ببینم چطور پیش میره اوضاع...

راستی همسر جان جواب اس ام اس و واتس اپ رو میده ولی تلگرام رو نه! منم چند تا مسیج تلگرامی براش فرستادم و دو تاش رو پاک کردم. کلأ دیر سین میکنه پیام‌هاش رو.

یه نکته‌ای که الان به ذهنم رسید تفاوت میزان صمیمیت با خانواده است. خاله من دیروز برگشتن شهر خودشون و ما اصلأ ازش خبر نداشتیم که کجاست و رسیده یا نه. و خوب همین باعث میشه که وقتی من تعداد زیاد ایموجی قلب و بوس اون برای خاله‌اش رو ببینم حساس بشم که چرا برای من اینجوری نیست پس؟ 

خوب دیگه این بود خلاصه فکرا و کارای من تا این قسمت از روز.

میریم که داشته باشیم یک بعدازظهر عالی ر.

  • ۹۷/۰۴/۰۲
  • نرگس اخگر

روز_خوب

ورزش

کاوش_ذهن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی