زغال سنگ درخشان

می‌درخشم تا هستم.

زغال سنگ درخشان

می‌درخشم تا هستم.

  • ۰
  • ۰

نقشه گنج

اون تغییری که سعی کردم توی خودم ایجاد کنم اوضاع رو بهتر کرد. هم سخت‎گیریم رو کمتر کردم و هم سعی کردم مهربون‎تر باشم. اول از همه با خودم و بعد با بقیه.

سعی کردم ببخشم و به دل نگیرم.

سعی کردم نادیده بگیرم تا بتونم با آرامش بیشتری زندگی کنم و بخوابم.

نادیده بگیرم هر حرفی رو که اذیتم میکنه و آروم از کنارش رد بشم. البته نه اینکه بی‌تفاوت باشم ولی خودمو از قید و بند فکر آدما و جوری که به من و درمورد من فکر می‌کنن رها کنم و خودم باشم.

برای خودم ارزش قائل باشم. یه قاب برای برگ کوچولوم سفارش بدم تا قابش کنم و به دیوار بزنمش.

باید به خودم باور داشته باشم و بهترین خودم باشم. تو هر زمینه‌ای که کار می‌کنم.

این یعنی وقتی ورزش می‌کنم خودمو شل نگیرم و محکم باشم و با جدیت کارمو بکنم.

موقع شنا نترسم و حرف‌های مربی‌ام رو به یاد بیارم و درست نفس‌گیری و شنا کنم.

من باید رویام رو پیدا کنم و برای اون روی داشته‌هام و چیزایی که می‌خوام داشته باشم تمرکز می‌کنم.

من رویام رو پیدا می‌کنم و بهش می‌رسم.

من برای یه تغییر توی این دنیا اومدم، باید اونو کشف کنم و همه فعالبت‌هام در راستای اون باشه.

برای این‌کار ذهنم رو از همه مسائل جانبی خالی می‌کنم. میذارم یه سری مسائل تو یه صندوق‌چه باشه تا به موقعش بهش بپردازم.

  • ۹۷/۰۴/۱۳
  • نرگس اخگر

نظرات (۱)

جالب و تاثیر گذار:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی